Vážení zákazníci

Vzhledem k současné situaci šíření COVID-19 a nejnovějšímu prohlášení české vlády bychom Vás chtěli informovat, že Spa & Wellness, kadeřnické a kosmetické služby nebudou v Aether Clinic k dispozici od 22. října do 3. listopadu.

Medicínské estetické centrum bude fungovat i nadále. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

Aether Clinic přijímá všechna nezbytná opatření již od začátku šíření epidemie COVID-19:

Na recepci a toaletách jsou k dispozici dezinfekční prostředky na ruce.
Monitorujeme zdravotní stav našeho týmu. Veškerý personál nosí ochranné masky.
V naší klinice byla vždy vysoká úroveň hygieny, kterou trvale udržujeme (dezinfikujeme všechny povrchy každou hodinu, dezinfikujeme všechny místnosti germicidními a baktericidními lampami nejméně 4 hodiny denně)
Místnosti a plochy častého dotyku budou mezi každým klientem taktéž důkladně dezinfikovány.

Ultherapy (SMAS-Lifting)

Ultherapy je unikátní metoda nechirurgického utažení obrysu obličeje, liftingu čela, očních víček, krku a dekoltu bez rehabilitace a sezónních omezení. Procedura se vykonává na přístroji Ulthera System a spočívá v ultrazvukovém působení na svalově-aponeurotickou vrstvu (SMAS), která se nachází pod vrstvou tukové buničiny.

Ultrazvukové vlny pronikají do hloubky 5 mm a tím způsobují bodovou termickou kontrakci a konsolidaci tkání. V důsledku toho se tvoří určitá vnitřní konstrukce, která stahuje tkáně a dlouhou dobu je v takovém stavu udržuje.

Procedura se vykonává pod ultrazvukovým dohledem, což lékaři umožňuje bezchybně stanovit hloubku a intenzitu ultrazvukového působení.

Obvykle tato procedura trvá hodinu až hodinu a půl, v závislosti na složitosti korekce. Tato procedura je rovněž absolutně bezbolestná a nevyvolává žádné vedlejší účinky a také je bez nutnosti regenerace. Důležité je také to, že ultrazvukový lifting je možné provádět i v létě, a to i na opálené pokožce.

Procedura ultrazvukového SMAS-liftingu Ultherapy se bez problémů hodí s jakýmikoliv injekčními a přístrojovými metodami omlazení, peelingy, broušeními, botulinoterapiemi a obrysovou plastikou.

Výsledky Ultherapy

První výsledky jsou viditelné bezprostředně po proceduře. Tvář se stahuje a stává se výraznější. Poté se tento efekt ještě více zlepšuje a uchovává se po dobu až 18 měsíců. Za 2-3 roky je možné tuto proceduru provést znovu. Dalšími výsledky této metody jsou:

Rehabilitační doba po přístrojovém SMAS-liftingu trvá velice krátkou dobu a je spojena s možným menším otokem.

Velkou výhodou této metody je fakt, že pro dosažení výborného výsledku stačí jen jedna jediná procedura jednou za několik let, a to ještě ke všemu bez operací, stehů a řezů!

Informace o proceduře

Ultrazvukový lifting Ultherapy se dokáže vypořádat s většinou vnějších příznaků stárnutí kůže, které jsou spojeny se ztrátou tonusu kůže a svalů. Mezi takové příznaky patří:

• Stáhnutí růžků očí
  • Stáhnutí obočí
  • Prohloubení nosoústních záhybů
  • Převislá kůže očních víček

Kontraindikace k proceduře

Kontraindikacemi k Ultherapy proceduře jsou poranění a záněty v oblasti působení. Ultrazvukový lifting se také nedoporučuje v zónách s přítomností mechanických a silikonových implantátů a permanentních dermálních výplní. Taktéž se nedoporučuje působení na keloidní jizvy, oblast štítné žlázy a velkých krevních cév. Kontraindikace dále zahrnuje:

• Těhotenství a dobu kojení
  • Cukrovku
  • Systematická onemocnění pojivové tkáně (např. sklerodermie, systémový červený lupus)
  • Obecná onemocnění infekčního charakteru a postižení kůže v místech předpokládaného působení
  • Přítomnost metalických implantátů v oblasti tváře a krku (nepatří sem zubní implantáty, zubní korunky a také tzv. zlaté nitě)

Proč je dobré zvolit službu Ultherapy v Aether Clinic

• V naší klinice používáme originální přístroj Ulthera System, a také jsme jednou z oficiálních klinik a zároveň poskytovatelů procedury Ultherapy.
    Mnoho jiných klinik nabízí služby SMAS-liftingu za použitím jiných, podobných přístrojů Ulthera System. Avšak výhradně přístroj Ulthera® System je ke dnešnímu dni jediným přístrojem pro neinvazivní ultrazvukový SMAS-lifting, který využívá patentovanou technologii vizualizace v reálném čase Ulthera® DeepSEE o hloubce až 8 mm. V roce 2009 technologie Ulthera® DeepSEE  získala oficiální uznání od FDA (Úřad pro kontrolu potravin a léčiv v USA). Předtím, než byl přístroj schválen k použití, výrobce během 9 let prováděl předklinická a klinická vyšetření, která prokázala efektivitu, bezpečnost a unikátnost této technologie.
  • Kvalifikovaní a zkušení lékaři. Tuto proceduru provádí výhradně atestovaní doktoři, kteří absolvovali výuku a získali certifikát opravňující k provedení procedury Ultherapy.
  • Efektivní lifting bez operací. Velkou výhodou SMAS-liftingu Ultherapy je to, že Vy získáváte výsledek srovnatelný s chirurgickým utažením obličeje bez skalpelu, dlouhé rehabilitace, stehů a řezů.
  • Více než tisíc spokojených klientů. Pro naši kliniku je důležitá úroveň poskytovaných služeb a hodnocení naší práce. Právě proto má kvalita v naší práci hlavní slovo.
    Výhodné nabídky. Každoměsíční speciální nabídky, kartičky loajality našich klientů, 20% sleva na první návštěvu a mnoho jiných výhod dělají proceduru Ultherapy ještě více dostupnější.

PROMO nabídka