Proč léčit akné s IPL?

– Jemné ošetření, které se zaměřuje na léčbu akné a zároveň řeší pigmentaci a zarudnutí pokožky
– Terapii stihnete i během polední pauzy a možných vedlejších účinků hrozí ve srovnání s perorální medikací podstatně méně.
– Zlepšete vzhled pokožky a získejte zpět své sebevědomí během pár sezení.

Zařízení

Pracujeme s nejnovějším, prověřeným přístrojem Lumenis M22 pro léčbu více než 30 kožních onemocnění a depilaci. Kombinace různých akcí laserů poskytuje působivé výsledky v anti-aging terapii, léčbě akné, pigmentaci, rosacey, v nedokonalostech pokožky, v tónování pleti a dalších.

laser1

IPL (Intense Pulsed Light)
Léčba akné výrazně zlepší vzhled pokožky, sníží výskyt akné a současně ošetří zarudnutí a nepravidelnou pigmentaci pokožky.
Jedinečná technologie Lumenis IPL využívá lehký peeling na ošetřované ploše, což vyvolává biochemickou reakci, která nakonec eliminuje bakterie v pórech. IPL je neinvazivní řešení proti zánětlivému akné s menšími vedlejšími účinky než perorální léky.

Jak to funguje?

IPL je jednou z nejčastěji používaných forem světelné terapie v dermatologických ošetřeních. Systémy IPL jsou navrženy tak, aby poskytovaly mnoho rychlých, vysoce intenzivních řízených impulzů světla – řízené pulzování zabraňuje tepelnému poškození pokožky a minimalizuje nepohodlí.
Technologie IPL ošetřuje akné tak, že specifickými vlnovými délkami ničí bakterie způsobující zánět mazových žláz. IPL energie (při různých vlnových délkách) se také používá k selektivnímu zničení pigmentových skvrn, rozšířených kapilár nebo nechtěných chloupků v závislosti na cílu léčby.

Kdy uvidím výsledky?

Během léčby akné Lumenis IPL se na pokožku vysílají krátké impulsy intenzivního světla z aplikátoru. Světlo proniká různými vrstvami pokožky a pomáhá eliminovat bakterie akné a snižuje tvorbu zánětu nebo nadbytečného mazu charakterizujících akné. V závislosti na závažnosti akné může léčba vyžadovat obvykle 4 – 6 sezení s rozestupem 4 týdnů.

Všechna ošetření provádí vysoce kvalifikovaní lékaři.

STR_PRICE_LIST_TITLE

Obličej - od 1100 Kč