Vážení zákazníci

Vzhledem k současné situaci šíření COVID-19 a nejnovějšímu prohlášení české vlády bychom Vás chtěli informovat, že Spa & Wellness, kadeřnické a kosmetické služby nebudou v Aether Clinic k dispozici od 22. října do 3. listopadu.

Medicínské estetické centrum bude fungovat i nadále. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

Aether Clinic přijímá všechna nezbytná opatření již od začátku šíření epidemie COVID-19:

Na recepci a toaletách jsou k dispozici dezinfekční prostředky na ruce.
Monitorujeme zdravotní stav našeho týmu. Veškerý personál nosí ochranné masky.
V naší klinice byla vždy vysoká úroveň hygieny, kterou trvale udržujeme (dezinfikujeme všechny povrchy každou hodinu, dezinfikujeme všechny místnosti germicidními a baktericidními lampami nejméně 4 hodiny denně)
Místnosti a plochy častého dotyku budou mezi každým klientem taktéž důkladně dezinfikovány.

Neinvazivní liposukce, hubnutí pomocí laseru Emerald

CO PRO VÁS EMERALD MŮŽE UDĚLAT?

Emerald laser lze použít k odstranění tuku a tím ke snížení obvodu v nejrůznějších partiích těla. Využít se dá také ke zlepšení vzhledu celulitidy a ochablé pokožky. Konečně máme laser, který nám umožňuje:

Časy léčby jsou flexibilní a lékař spolu s výživovým terapeutem s Vámi budou spolupracovat při plánování procedury podle Vašich možností. Na rozdíl od minimálně invazivních postupů nebo tradičních liposukcí Vám Emerald laser umožňuje zbavit se tuku a přitom pokračovat v každodenních činnostech bez jakéhokoli omezení. Díky způsobu, kterým Emerald Laser využívá tukové buňky během léčby, se pacienti po ošetření cítí motivovaní a plní energie.

JAKÉ JSOU NEŽÁDOUCÍ ÚČINKY?

Žádné vedlejší účinky léčby laserem Emerald neexistují. Těsně po proceduře se můžete cítit uvolnění, poté přichází pocit narůstající energie. Nová technologie umožňuje významný pokrok v boji s obezitou bez bolesti, vedlejších účinků či prostojů a je prokázána měřitelnými výsledky.

KOLIK OŠETŘENÍ POTŘEBUJI?

Doporučujeme podstoupit léčbu na 6 samostatných sezeních. Každá relace trvá přibližně 30 minut.

ROZDÍL MEZI EMERALDEM A VERJU

Nová je také technologie Verju, která představuje pokročilou neinvazivní péči a obvykle se používá pro konturování těla a odstranění celulitidy. Doporučujeme používat Verju na tvarování postavy a Emerald na hubnutí. Pokud je Váš BMI vyšší než 30, zvažte léčbu laserem Emerald. Ve všech ostatních případech je vhodné použití technologie Verju.

ROZDÍL MEZI EMERALDEM A CHLAZENÍM

CoolSculpting nebo kryolipolýza jsou lékařské zákroky, při kterých se zmrazí lokalizovaný tuk. Tuk v kontrolovaných oblastech je strojem ochlazen a poté zmrazen na pevnou látku, což rozbije tukové buňky.

CoolSculpting může snížit počet tukových buněk ve skutečně malé cílové oblasti. Není považován za formu hubnutí a nedoporučuje se k léčbě obezity. Proto, pokud je Vaším cílem zhubnout, doporučujeme Emerald Laser.

Existuje také několik komplikací, které mohou nastat po léčbě kryolipolýzou, jako jsou: bolest, zjizvení nebo změna barvy kůže, pocení, nevolnost, návaly, hyperpigmentace, náhlé a nežádoucí změny ve vrstvení tuku.