Rosacea

Proč IPL pro Rosaceu?

• Snižuje zarudnutí a eliminuje viditelné malé cévy
    Jemné ošetření, které zlepšuje celkový vzhled pokožky
  • Rychlá léčba s viditelnými výsledky

Zařízení Lumenis M22 je multifunkční platforma pro léčbu více než 30 onemocnění pokožky a odstraňování chloupků. Kombinace různých akcí laseru poskytuje impozantní výsledky v anti-aging terapii, léčbě akné, pigmentace, rosacey, v léčbě kožních nedokonalostí, tónování kůže a další.

Naši lékaři dokážou léčit vaše příznaky rosacey, odstranit nedokonalosti pokožky a stimulovat tvorbu kolagenu a elastinových vláken. Technologie Lumenis IPL (Intense Pulsed Light) s OPT se jemně zaměřují na vaskulární stav pokožky a tím umožňují účinnou léčbu rosacey.

Jak to funguje?

Technologie IPL (Intense Pulsed Light) umožňuje léčbu příznaků rosacey jako je zvýšené prokrvení, zarudnutí a viditelné cévy, stejně jako zlepšování celkového vzhledu
pleti. IPL s technologií Optimal Pulse Technology (OPT) umožňuje Vašemu lékaři bezpečně přizpůsobit léčbu podle typu pokožky a závažnosti stavu. Světelné impulsy pronikají do tkáně a vytvářejí teplo uvnitř nežádoucích cév, které uzavírá jejich stěny a způsobí jejich odstranění.

Kdy uvidím výsledky?

IPL vyžaduje několik na sebe navazujících ošetření v rozmezí 4 – 6 týdnů.

echna laserová ošetření provádí vysoce kvalifikovaní lékaři.

Další informace

Ceník služeb

Až 60% sleva
Super slevy na Black Friday!
Využijte naší speciální nabídky a získejte nejpopulárnější ošetření se slevami až 60 %! Nabídka platí pouze od 23.11. do 29.11.